Zolle (Zolito) ( igår)

Hej <3 det är söndag och jag har varit i stallet sen halv 1 till halv 6 min mobil dog så jag skulle åka hem med bark (maja) hon skulle rida på sherry Vendelas häst i ca 30 min i stora ridhuset jag följde med för jag hade inget annat för mig men men jag kom till stallet kl halv 1 och så började jag mocka "hyddan" det tog 3 kvarts jag var helt slut ! Efter tog jag in Malledicken (Madicken ) och ryckta henne lite sen så var kl 10 i 2 helt plötsligt och jag skulle möta Alva i ridhuset kl 2 så jag tog på sadel och gränser var helt knäppt så jag fick knäppa upp det och fixa det men det gick bra sen så gick vi till stallet och då hade Alva tagit upp ett hinder och lite bonar <3 så vi värmde upp och jag hade gummi band på henne ( hon hade bara haft det 2 gånger tidigare ) men det gick bra sen kom mamma och tog lite kort när vi hoppade <3 några bilder blev bra / coola lägger ut bilder i morgon har ej bilderna på mobilen :P sen red vi hem hon till rävhagens stall och jag till "vårat" hon var helt slut för hon älskar att hoppa så hon galopperar snabbare en vad hon borde göra haha <3 hon vill inte trava mot hindret nix hon ska galoppera :P sparkar lite men det gör ju inte någonting :) men men jag fixade i ordning henne sen fick hon vara ute i hagen och så tog jag in Bobbi och ryktade honom så han blev fin <3 sen pratade jag med My medan hon mockade Moro's box sen så följde jag med Maja sen så kom min pappa och hämtade mig hahaha så jag åkte inte med henne hem :( men vi ska nog rida på tisdag :) men nu måste jag sluta HEJDÅ ELIN <33333333333 kramizar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0