Jul Lovet slut :(

Hejsan alla blogg läsare <3<3<3<3Jag har inte skrivit så mycket bara för jag har haft annat att göra :( typ ridit och sen har jag varit med familjen och hundarna :) jag har varit på stan idag med Filippa :) sen så träffade vi Felicia , Michelle och Moa på stan så vi gick med dom :) Moa köpte en mössa och ett kläders plagg Felicia köpte ett par byxor :) Michelle och Filippa köpte inget :( jag köpte ett par skor som var på rea :) och en sak som jag ska ha i min skolbänk :) annars har jag inte gjort någonting idag . I morgon ska jag rida på Madicken <3 :) Det blir nog inne för att det är så kallt nu för tiden :) P.s i morgon är det skola :( har inte lust vi kunde ju vara lediga mins i vecka till :) det har ju gått så fort :) :) men jag saknar ändå mina klasskompisar <3 :) så nu ska jag nog gå och fixa inför i morgon kläder och så :) BAMSE KRAMAR FRÅN ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0