Hej <3<3<3<3

Hej alla bloggläsare <3 Idag har jag gått i skolan det är Torsdag så vi var typ nästa mest på Gråbo :)  Vi hade idrott och slöjd . På slöjden blev jag klar med min Kimono jag blev inte speciellt nöjd (gillar inte så mycket tyget ) det fanns inget annat silkes tyg så det fick bli den jag har just nu :) Men men :) När vi hade slutat skolan så åkte jag och Moa till min passhäst Madicken <3 det regnade så jag red inne . men det gick JÄTTE BRA <3 !!! jag red c.a 40-50 minuter vi red i lilla ridhuset för där kunde jag vara ensam :) Sen började det spö regna som tur var hade jag med mig ett ländtäcke som jag hade tagit av när jag red sen red jag tillbaka till stallet och fixade henne lite sen skulle hon ut i sin "hydda" som är i hagen så jag tog med mig lite hö och morötter så fick hon stå där med hennes shetlands kompis Bobbi <3 han är så gullig :) Sen så skulle jag och moa cyckla hem i regnet och det blåste sååå mycket så Moa ramlade när vi var på skrubbs och våra händer hade domnat bort för vi hade inga vantar
(smart) Men hem kom vi i alla fall :P så nu sitter jag här och fryser :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0