Hej <3

Hej <3<3 Idag har jag och Moa skaffat en häst blogg som heter visbyryttarna <3 vi kommer att blogga om hästar och våra liv MEN JAG KOMMER INTE TA BORT DENNA BLOGG  !!! Men i alla fall så ska jag rida i morgon på Madicken <3 ! Moa ska nog med mig och kanske ta kort eller filma med min kamera eller min iphone  :) I dag har jag gått i skolan det var ganska tråkigt sen har jag varit med Tilda och moa <3 Men nu ska jag berätta lite om denna bild det är jag och min bästis Moa. Jag är hon med blont hår och Moa är hon med brunt :) Vi gick i femman när vi tog det här kortet ( just nu går vi i sexan ) Det är nog allt jag har att berätta idag :)
Bamse kramar Elin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0