19.00!!!!!!!!

Hej alla ponny/häst älskare !idag är det ny säsong för PONNYAKUTEN !! De är på svtB om det är någon som inte vet ;) det börjar kl 19.00 - 19.30 övertala eran mamma och pappa att se det, det ÄGER till och med min pappa gillar det :) min mamma gillar att se häst program så henne var det lätt att "övertala" eller jag övertalade henne inte haha :):) men snart ska "vi" börja med maten sen blir det nog en slappar kväll :)


P.s idag har jag ridigt Madicken det gick bra å tisdag ska jag rida för mamma ;);)

P.ss lite om bilden :D i somras var det Jasen somnade på något konstigt sätt han somnade vid dörröppningen :D hahah han är ju för knäpp kramizar Elin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0